Kelly Clarkson-Thankful
Translate-Jayko

You know my soul
你了解我的靈魂

You know everything about me good to know
你知道任何一絲關於我的美好

You know my heart
你了解我的心

And how to make me stop and how to make me go
該怎麼讓我停止並離開你呢?

You should know
你應該了解

I love everything about you
我深愛你的一切

Don't you know?
你知道嗎?


That I'm thankful for the blessin's
我是如此感激我得到的祝福

And the lessons that I've learned with you by my side
和我學到的每一課,都有你陪在我身邊

That I'm thankful (so thankful)
我衷心的感激(如此感謝)

For the love that you
你給我的愛

Keep bringin' in my life
照亮了我的生命

In my life
在我的生命裡


Thankful, so thankful
充滿感激,如此的感謝


You know my thoughts
你了解我所有思緒

Before I open my mouth and flat out speak
在我準備開口之前

You know my dreams
你了解我的夢想

Must be listenin' when I'm talkin' in my sleep
一定要有人傾聽我的夢話

I hope you know
我希望你能了解

I love having you around me
我愛你在我身邊的時光

Don't you know, yeah
你難道不知道嗎?


That I'm thankful (oh) for the blessin's (oh)
我是如此感激我得到的祝福

And the lessons that I've learned with  by my side
和我學到的每一課,都有你陪在我身邊

That I'm thankful (so thankful)
我衷心的感激(如此感謝)

For the love that you
你給我的愛

Keep bringin' in my life
照亮了我的生命

In my life
在我的生命裡


Don't you know that I'm thankful for the moment
你難道不明白,我此刻的感激

When I'm down and you'll just talk and make me smile
每當我沮喪,只要你開口我就能再度微笑

Make me smile
令我微笑

Thankful (so thankful) for all the joy you bring into my life
感謝所有你帶給我生命裡的美好

In my life
在我的生命裡


All the lessons that I've learned
所有我學到的

For the trouble I've known
所有我挫折的

For the heartache and pain
所有心碎和痛苦

Thrown in my way
阻擋著我的道路

When I didn't think I could go on
當我覺得我再也走不下去

But you made me feel strong
你卻讓我更加堅強

You are, you're never alone
”你永遠,永遠不會是一個人”


Thankful, so thankful
感謝,如此充滿感謝

 

So thankful
如此的感謝

Thankful
感謝你...


arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()