close

這是一首情歌。

我說好要寫的,

我很少寫的,不知道該怎麼寫的,

但我寫了。

我寫得很高興。

 

這是一首情歌,給你的。

My same part of one soul.

 

[Same of one soul]/Jayko to Cubic

 

I was once buried

我曾經將自己掩埋住

I once believed that is it

我曾經相信 大概就是這樣了

It is the best life I can get

我只能得到這樣的生活

That is all I deserved

我就值得這樣而已

 

It didn't seems that bad (But I erected a monument)

其實也沒看起來那麼糟(雖然我都立好墓碑了)

I was so young to give it up (To sit and wait in my own grave)

那時我那麼年輕就放棄了(坐在自己的墓穴裡等死)

 

And you came inito my life

然後你出現了

Like a morning sunshine

像早晨第一道曙光

Make the clock starts to move on

讓時鐘再次開始轉動

Make me smile

讓我又開始有笑容

 

It should not be so hard(But I don't know where to start)

這應該沒那麼難的(但我不知道要從哪裡開始)

But I was so young to give up (And I barely know how to pray)

但我那麼早就已經放棄了(而且我甚至不太知道怎麼祈禱)

 

You hold my hand

你握住我的手

You pat my head

你輕拍我的頭

You're like doing nothing but everything I can't

你好像什麼都沒做,卻又做了所有我做不到的

You smell like paradise

你聞起來有天堂的味道

You were just being there

你只是在我身邊

And I learn, how to be the way I am

就讓我知道,原來我該是什麼樣的我

 

We're all looking for the other part of our soul

我們都在尋找靈魂的另一半

It sometimes may not be exactly to fill the emptiness

有時候也許沒辦法完全填滿彼此的空虛

But you're just the way I am

但你和我就像同一塊

The same size and shape of my heart

同樣的大小形狀完整了我的心

We' are the same half to be one soul

我們就是同一個靈魂分成相同的兩半

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()