close

Dear Lie - TLC
Translated  - Jayko

Dear lie
親愛的謊言

You suck
你真是爛透了

You said you could fix anything
你說你會搞定一切的

Instead I'm *****ed
但我現在被你害慘了

You made things even worse for me
你把一切搞得更糟

If I had balls I'd tell you get away from me
如果我夠有種我就會大吼叫你滾遠點

Guess I'm not smart
我猜我不夠聰明吧

I let you unnerve me
我任由你讓我灰心

I let you control me
我任由你控制我

Afraid the truth would hurt me
害怕事情的真相會傷害我

When it's you that hurts me more
但其實你傷害我更多



Get outta my mouth
滾離我的嘴巴

Get outta my head
滾離我的腦海

Get outta my mind
滾離我的心智

Stop puttin' words in my head
停止把字句塞進我腦海裡

Get outta my mouth
滾離我的嘴巴

You're nothing but trouble
除了麻煩之外你什麼都不是

Get outta my life
滾離我的生活

Get out of me
滾離我

Out of me (out of me)
滾離我(滾離我)

Out of me
滾離我

Out of me lie
滾離我 謊言

Lie lie lie lie
謊言 謊言 謊言 謊言

Dear lie
親愛的謊言

You're dumb
你爛死了

You think you've got the best of me
你以為你做得都是為我好

You think you won
你以為你贏了

Misread my vulnerability
但你誤判了我的弱點

I've got your walls
但我已經看穿你了

Now get the hell away from me
現在天殺的滾離我遠一點

I've learned your art
我已經學會你的藝術

Won't let you unnerve me
不會再讓你挫折我了

Won't let you control me
不會再讓你控制我了

The truth will only free me
真相只會令我解放

And your lies won't hurt no
而你的謊言再也不能傷害我

No more
再也不能了


Lie lie
謊言 謊言

I've got
我已經

Your walls
看穿你了

Now get the hell away from me
現在滾離我遠一點

I learned your art
我已經了解你的藝術了

Won't let you unnerve me
不會再讓你挫折我了

Won't let you control me
不會再讓你控制我了

The truth will only free me
真相只會令我解放

And your lies won't hurt no
而你的謊言再也不能傷害我

No more
再也不能了



Lie lie
謊言 謊言

Dear lie
親愛的謊言

Lie Lie Lie Lie
謊言 謊言 謊言 謊言

Lie Lie
謊言 謊言

Dear lie
親愛的謊言


arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()