close
一大早聽著又又送給我的黃小楨第二張專輯搭車上班,好多歌詞都讓我噗ㄘ了出來。

Good things will happen to good people. Well, I think I must have done something terrible~
My stomach started to ache.I think it must be the cake I ate, I think it must be mistake I made~

超喜歡這兩段的XD

話說我好像感冒了。頭好重,應該沒發燒吧,真糟糕(汗)


Cake 蛋糕

Lyrics:黃小楨 Music:黃小楨 Arranger:金木義則/黃小楨

You shut the door behind you
你摔上你身後的門

Telling me, I'm not the person I used to be
跟我說,我已不再是以前的那個我了

Perhaps an apology ain't enough
我想一個抱歉對你來說並不夠吧

When everying is so messed up
當所有事情都被搞得一團糟

Good things will happen to good people
好事都會發生在好人身上

Well, I think I must have done
好吧,那我想我大概幹了

Something terrible
什麼很糟糕的事吧


The cake I brought back isn't your flavor
我帶回來的蛋糕完全不合你的口味

So I alone ate them all
所以我一個人把它們吃光光了

My stomach started to ache
我的胃開始痛了

I think it must be the cake I ate
我想一定是因為我吃的那堆蛋糕

I think it must be mistake I made
我想一定是因為我犯的那些錯誤

I'm losing someone who understand me
我正在失去一個很了解我的誰

I'm losing someone who understand me
我正在失去一個很了解我的誰

I'm losing someone who understand me
我正在失去一個很了解我的誰

Not you,you said...
不是你,你說...
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()