I Remember

作詞:郭采潔/陳偉 
作曲:郭采潔/陳偉 
編曲:陳偉
翻譯:Jayko



Do u know that I'm OK?
你知道我沒事吧?

Are there things you wanna say?
你還有什麼話想對我說的嗎?

thinking of u night and day...
不分日夜的想念著你

hopping you'll come back and stay
多希望你會回來留在我身邊

i remember when u told me I'll be all right
我還記得你說,我會沒事的那天

don't worry...
要我別擔心...


I try and try to understand...
我一次又一次試著去了解

is all this just a sad good bye?
這一切是否只是悲哀的離別?

thinking of u night and day...
不分日夜的想念著你

no matter if you'll come and stay
無關你是否會回來留在我身邊

i remember when u told me I'll be all right
我還記得你說,我會沒事的那天

just hold me...
只要緊抱著我...


I don't wanna close my eyes tonight
今夜我不想闔上雙眼

missing u make me cry
想念你會使我哭泣

your love will give me strengths to carry on
你的愛會給我走下去的勇氣

you'll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和靈

so i don't wanna close my eyes tonight
所以今夜我不想閉上眼睛

i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道我只是一時陷入了思念的漩渦裡... 為什麼?噢為什麼...

miss match in time...
思念的漩渦...


I try and try to understand...
我一次又一次試著去了解

is all this just a sad good bye?
這一切是否只是悲哀的離別?

thinking of u night and day...
不分日夜的想念著你

no matter if you'll come and stay
無關你是否會回來留在我身邊

i remember when u told me I'll be all right
我還記得你說,我會沒事的那天

just hold me...
只要緊抱著我...


I don't wanna close my eyes tonight
今夜我不想闔上雙眼

missing u make me cry
想念你會使我哭泣

your love will give me strengths to carry on
你的愛會給我走下去的勇氣

you'll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和靈

so i don't wanna close my eyes tonight
所以今夜我不想閉上眼睛

i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道我只是一時陷入了思念的漩渦裡... 為什麼?噢為什麼...

don't wanna close my eyes tonight... 
今夜,我不想閉上眼睛...
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()