close



Goodbye My Lover
再見了,我的愛人。

Lyrics:James Blunt Music:James Blunt



Did I disappoint you or let you down?
我是不是讓你失望了?
或者你對我死心了?

Should I be feeling guilty or let the judges frown?
我應該感到內疚嗎?
或者,就讓評斷的人皺眉吧。

'Cause I saw the end before we'd begun,
因為在我們開始之前,我就看到了結局。

Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
是啊,我看到了你的迷惘,而我知道我贏了。

So I took what's mine by eternal right.
所以我拿走了我永遠有權力拿走的。

Took your soul out into the night.
我帶著你的靈魂走進了黑夜。

It may be over but it won't stop there,
一切或許結束了,但世界並不會就此停在那裡。


I am here for you if you'd only care.
只要你還在乎的話,我會為了你一直守在這裡。


You touched my heart you touched my soul.
你觸碰了我的心,你感動了我的靈魂。

You changed my life and all my goals.
你改變了我的生命和所有人生目標。

And love is blind and that I knew when,
愛情是盲目的,而當我體會到的時候,

My heart was blinded by you.
我的心已經因你而盲目了。

I've kissed your lips and held your head.
我曾經親吻你的雙唇,也曾輕托著你的頭。

Shared your dreams and shared your bed.
我分享了你的夢想和你的床。

I know you well, I know your smell.
我熟悉你,熟悉你的味道...

I've been addicted to you.
我曾經對你上了癮著了迷。


Goodbye my lover.
再見了,我的愛人。

Goodbye my friend.
再見了,我的朋友。

You have been the one.
你曾就是那個人,

You have been the one for me.
你曾經就是我要的那個人。

Goodbye my lover.
再見了,我的愛人。

Goodbye my friend.
再見了,我的朋友。

You have been the one.
你曾就是那個人,

You have been the one for me.
你曾經就是我要的那個人。


I am a dreamer but when I wake,
我是個愛做夢的人,但當我醒了,

You can't break my spirit - it's my dreams you take.
你不能撕裂我的靈魂 - 你帶走的是我的夢想。

And as you move on, remember me,
而當你繼續前行,請記得我。

Remember us and all we used to be.
請記得我們,同樣的也記住我們曾經有過的。

I've seen you cry, I've seen you smile.
我曾看你哭泣,我也曾看你微笑。

I've watched you sleeping for a while.
我曾經靜靜的看著你沉睡的片刻。

I'd be the father of your child.
我願意當你孩子的父親,

I'd spend a lifetime with you.
我願意終其一生與你相守。

I know your fears and you know mine.
我了解你的恐懼而你也了解我的。

We've had our doubts but now we're fine,
我們曾經有過疑慮但如今一切塵埃落定。

And I love you, I swear that's true.
而我愛你,我發誓我的愛是真實的。

I cannot live without you.
沒有你,我沒辦法繼續活下去...


Goodbye my lover.
再見了,我的愛人。

Goodbye my friend.
再見了,我的朋友。

You have been the one.
你曾就是那個人,

You have been the one for me.
你曾經就是我要的那個人。

Goodbye my lover.
再見了,我的愛人。

Goodbye my friend.
再見了,我的朋友。

You have been the one.
你曾就是那個人,

You have been the one for me.
你曾經就是我要的那個人。


And I still hold your hand in mine.
而我還是握著你的手,在我的手心。

In mine when I'm asleep.
在我的手心,當我入睡的時候。

And I will bear my soul in time,
而我將會在時光的潮流中背負著我的靈魂,

When I'm kneeling at your feet.
當我跪倒在你的腳邊。


Goodbye my lover.
再見了,我的愛人。

Goodbye my friend.
再見了,我的朋友。

You have been the one.
你曾就是那個人。

You have been the one for me.
你曾經就是我要的那個人。


I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
我感到空虛,親愛的。我的心空了。

I'm so, I'm so, I'm so hollow.
我真的...我真的...我真的被挖空了...

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
我感到空虛,親愛的。我的心空了。

I'm so, I'm so, I'm so hollow.
我真的...我真的...我真的被挖空了...


arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()