學長Tony介紹給我聽的歌,蠻好聽的。
有一點T.A.T.U.加Avril的感覺。



End Of Me / Marion Raven
(我的末日)

Hey Stay with me
,留下來陪我

As I'm getting naked
當我開始坦誠以對

Stripped down to the bone
就直說吧

Hey I'm afraid
嘿,糟糕了

This could get ugly
事情可能會不太好看

And I might leave here alone
我可能要一個人留在這裡了


This is not a mistake
這並不是誤會

It's the dawn of a new day
這是新的一天的開始

Anything goes from now
任何事都是從現在開始算的

This is the last of illusions
這是最後一個幻覺了

This is the final trace of innocence
這是最後一個通往無邪的線索

If I'm caught in the middle
假如我在半路就被抓了

I know it will be the end of me
我知道那就會是我的末日


Hey Talk to me
嘿,和我說話吧

Don't play me with your silence
別用你的沉默玩弄我

Whisper it in my mouth
在我口中呢喃

Cause this is not about hate
今日的一切並不是恨造成的

It's the start of a new way
這是全新一天的開始

Anything goes from now
任何事情都是從這一刻開始的

This is the last of illusions
這是最後一個假象了

This is the final trace of innocence
這是最終通往無邪的線索

If I'm caught in the middle
假如我在半路就被抓了

I know it will be the end of me
我知道那就會是我的末日



This is not a mistake
這並不是誤會

It's the dawn of a new day
這是一天的開始


Hey, this is not a mistake
嘿,這並不是個誤會

Stay with me
留下來陪我吧

Hey, stay with me
嘿,留下來陪我吧

As I'm getting naked
當我開始坦誠相對

This is the last of illusions
這是最後一場幻覺了

This is the final trace of innocence
這是通往無邪的最後一個線索

If I'm caught in the middle
如果我在半路就被抓住了

I know it will be the end of me
我知道那就會是我的末日

The end of me
我的末日

Yeah...
是啊...


轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()