December Night (十二月夜)
Lyrics:黃小楨 Music:黃小楨

中譯:Jayko

Saw you standing there in the crowd tonight
今晚我看著你,就這樣站在人群之中

Your Smile would just carry me away to a flight
你的微笑就足以載著我飛翔

Into the sky,above the Clouds
飛到天空中,飛到雲上

The stars would all shine bright in my heart
而所有的星星都將在我心裡閃爍

this is a love song for you and me
這是一首為了你和我寫的情歌

On this cold cold winter night
在這冷冷的冬夜裡

Wish you are with me
多麼希望你就在我身邊


So I pray and pray that soon you'll be mine
所以我不停不停的祈禱著,你很快就會是我的

And I'll be yours for a long long time
而我會一直一直,都屬於你...


轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網 


arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()