close
非常好聽的老歌,很多人唱過。
我聽過的版本是洛史都華和阿妹的版本,我個人非常喜歡阿妹那繚繞的歌聲,帶著深深的憂慮悲傷,卻又像似還抱有希望一樣的埋怨著。


蜂先生有介紹樂團"Everything but the girl"的版本,歡迎大家去聽聽看!^^
http://blog.pixnet.net/spacebee/post/13826742






I don't want to talk about it

Lyrics:D.Whitten Music:D.Whitten Arranger:Ricky Ho




I can tell by your eyes

從你的眼眸裡我可以看得出來



That you probably been crying forever

你大概已經哭了一輩子了吧



And the stars in the sky don't mean nothing to you

而在夜空中的星星,對你不具有任何意義



They're a mirror

他們是你的倒影





I don't wanna talk about it

我不想再談這件事了



How you broke my heart

關於你怎麼摔碎了我的心



If I stay here just a little bit longer

如果我在這裡再停留一陣子



If I stay here won't you listen

如果我留下來是否你就會傾聽



To my heart,oh,oh,my heart

我的心,哦,我的心





If I stand all alone

如果我就這樣一直站著



Will the shadow hide the color of my heart

漆黑的影子是否就會將我心的顏色藏起?



Blue for the tears

淚水是湛藍的



Black for the night's fears

黑色是形容夜晚的恐懼



And the stars in the sky don't mean nothing to you

而在夜空中的星星,對你不具有任何意義



They're a mirror

他們是你的倒影





I don't wanna talk about it

我不想再談這件事了



How you broke my heart

關於你怎麼摔碎了我的心



If I stay here just a little bit longer

如果我在這裡再停留一陣子



If I stay here won't you listen

如果我留下來是否你就會傾聽



To my heart,oh,oh,my heart

我的心,哦,我的心





#### CITE FROM 'so61 Lyrics Bank' http://so61.com/

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()