「噢,我忘了。」我臉上的笑容突然變得僵硬,而且十分勉強。

我忘了。




介紹這首我最喜歡的英式搖滾樂團Travis,我最喜歡的一首歌。
Why Does It Always Rain On Me?

Why Does It Always Rain On Me? / Travis








I can't sleep tonight
我今晚無法入眠













Everybody saying everything's alright
每個人都說一切都很好啊







Still I can't close my eyes
但我還是無法閉上眼睛



I'm seeing a tunnel at the end of all these lights

我看見在這些光芒的盡頭有一條隧道




Sunny days
晴朗的天氣

Where have you gone?

你到哪裡去了?


I get the strangest feeling you belong

我對你特別有一種奇異的感覺


Why does it always rain on me?

為什麼雨老是下在我身上?

Is it because I lied when I was seventeen?
是不是因為我十七歲那年撒了謊?



Why does it always rain on me?

為什麼雨老是下在我身上?

Even when the sun is shining

就算明明豔陽高照

I can't avoid the lightning
我還是躲不掉那些閃電






I can't stand myself

連我都受不了我自己了


I'm being held up by an invisible man

所有人像在對待隱形人般的對待我

Still life on a shelf when
我的人生還是卡在暗礁上



I got my mind on something else

當我將我的心思放在別的東西上




Sunny days
晴朗的天氣




Where have you gone?
你到哪裡去了?


I get the strangest feeling you belong
我對你特別有一種奇異的感覺




Why does it always rain on me?
為什麼雨老是下在我身上?


Is it because I lied when I was seventeen?
是不是因為我十七歲那年撒了謊?





Why does it always rain on me?

為什麼雨老是下在我身上?


Even when the sun is shining
就算明明豔陽高照


I can't avoid the lightning
我還是躲不掉那些閃電






Oh, where did the blue skies go?

哦,藍天都跑到哪裡去了?


And why is it raining so?
為什麼雨會下成這樣呢?



It's so cold
真的很冷

so cold...
很冷...






I can't sleep tonight
我今晚無法入眠












Everybody saying everything's alright
每個人都說一切都很好啊








Still I can't close my eyes
但我還是無法閉上眼睛

I'm seeing a tunnel at the end of all these lights
我看見在這些光芒的盡頭有一道隧道




Sunny days
晴朗的天氣

Where have you gone?
你到哪裡去了?


I get the strangest feeling you belong
我對你特別有一種奇異的感覺


Why does it always rain on me?
為什麼雨老是下在我身上?

Is it because I lied when I was seventeen?
是不是因為我十七歲那年撒了謊?

Why does it always rain on me?
為什麼雨老是下在我身上?

Even when the sun is shining
就算明明豔陽高照

I can't avoid the lightning
我還是躲不掉那些閃電


Oh, where did the blue skies go?
哦,藍天都跑到哪裡去了?


And why is it raining so?
為什麼雨會下成這樣呢?

It's so cold
真的很冷


Why does it always rain on me?

為什麼雨老是下在我身上呢?


Why does it always rain on....


為什麼雨老是下在...




#### CITE FROM 'so61 Lyrics Bnk' http://so61.com/
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()