close
超好聽Avril再一首,沒聽過這首歌的人不能說自己喜歡艾薇兒噢。
收錄在2003的My World裡。


Why / Avril Lavigne
Translate by 'Jayko' http://blog.pixnet.net/Jayko


why, do you always do this to me
為什麼,你總是這樣對我呢

why, couldn't you just see it through me
為什麼,你就是沒辦法了解我在想什麼

how come, you act like this, like you just don't care at all
怎麼會,你表現的好像你什麼都不在乎一樣

do you expect me to believe that i was the only one to fall
難道你期望我會相信,只有我一個人墜入情網了嗎?


i can feel i can feel you near me
我可以感覺到你靠我很近

even though you are far away
即使你在很遠的地方

i can feel i can feel you baby
我可以感覺到你...親愛的

why?
為什麼?


it's not supposed to feel this way
這一切應該不是這樣的

i need you i need you
我需要你,我需要你

more and more each day
與日俱增

it's not supposed to hurt this way
這應該不會這麼痛苦的

i need you i need you i need you
我需要你,我需要你,我需要你

tell me
告訴我

are you and me still together
我們是不是還那麼親近?

tell me
告訴我

you think we could last forever
你也覺得我們會一起走到永遠

tell me
告訴我

why?
為什麼?


hey listen to what we're not saying
嘿,認真聽那些我們沒有說出口的

let's play a different game then what we're playing
我們來玩個和現在截然不同不的遊戲吧

try to look at me and really see my heart
試著注視著我,並且真的看進我的心

do you expect me to believe, i'm gonna let us fall apart
難道你真的期望我會相信,我將會讓我們兩個就這樣分開?

i can feel i can feel you near me
我可以感覺到你靠我很近

even though you are far away
即使你在很遠的地方

i can feel i can feel you baby
我可以感覺到你...親愛的

why?
為什麼?


it's not supposed to feel this way
這一切應該不是這樣的

i need you i need you
我需要你,我需要你

more and more each day
與日俱增

it's not supposed to hurt this way
這應該不會這麼痛苦的

i need you i need you i need you
我需要你,我需要你,我需要你

tell me
告訴我


so go and think about
所以去吧,去考慮吧

whatever you need to think about
隨便你覺得你需要考慮的

go on dream about
去吧,去做夢吧

whatever you need to dream about
任何你需要去夢想的

then, come back to me
然後再回到我身邊

when you know just how you feel, you feel
當你真的了解了你的感受,你的感受


i can feel i can feel you near me
我可以感覺到你靠我很近

even though you are far away
即使你在很遠的地方

i can feel i can feel you baby
我可以感覺到你...親愛的

why?
為什麼?


it's not supposed to feel this way
這一切應該不是這樣的

i need you i need you
我需要你,我需要你

more and more each day
與日俱增

it's not supposed to hurt this way
這應該不會這麼痛苦的

i need you i need you i need you
我需要你,我需要你,我需要你

tell me
告訴我


are you and me still together
我們是不是還那麼親近?

tell me
告訴我

you think we could last forever
你也覺得我們會一起走到永遠

tell me
告訴我

why?
為什麼?


#### CITE FROM 'so61 Lyrics Bank' http://so61.com/
**** Translate by 'Jayko' http://blog.pixnet.net/Jayko
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()