close

[So much I hate you]
By Jayko

It's not the end of the world
這又不是世界末日

It's just the end of our happiness
這不過是我們幸福的終點

It's not someone you love dying
這又不是你愛的誰要死了

It's just me who is leaving
只不過就是我要離開了

 

Not so much
沒那麼多

Not so hurt
沒那麼痛

Not so tough
沒那麼困難

To say goodbye
說再見

Goodbye...
再見...

 

It's not the end of the world
這又不是世界末日

It's just another fare-well, ya
這不過是另一次再見、保重

It's not someone you love dying
這又不是你愛的誰要死了

It's just me
只不過就是我

I am leaving
我要走了

 

You know
你知道嗎

So much I hate you
我有多麼的恨你

Hated everything you did
恨你做過的每一件事情

The way you remained silence and smiled
你保持沉默,微笑的樣子

And I just can't fake I don't love it, no no no
我卻無法假裝我不愛你,不愛你

So much I hate you
我是這麼的恨你

Hated every word you spoke
恨你說過的每一個字

Hated everytime you said it'll be fine
恨每一次你說事情會好轉的

When nothing never really turned out so well
一切卻總是不如你說的

So well
那樣好起來了

 

I hate you
我恨你

Hate myself for believing you
恨我自己那麼相信你

I hate you
我恨你

Hate myself for I'm leaving you
恨我自己,恨我自己要離開你

I'm leaving
我要走了

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()