來,我最愛的Travis。
無論雨晴,無論沉默或嘶吼,有你們的音樂,就能平靜我的心。

聽說Travis要來台灣了,希望是真的!!!>____<(合掌祈禱)

http://www.bbh.com.tw/EN/CurrentEvents.asp

2008 Aus 4th,新莊棒球場!
有沒有人要一起GO的啊~

Flowers In The Window / Travis
翻譯by Jayko

When I first held I was cold
第一次握住的時候,我感覺好冷

A melting snowman I was told
像是個融化中的雪人

But there was no one there to hold
但那裡沒有別人可以緊握了

Before I swore that I would be alone for ever more
我發誓從此以後我再也不要孤單一人了


Wow look at you now
哇 看看現在的你

Flowers in the window
開在窗邊的花朵們

It's such a lovely day
天氣多麼宜人啊

And I'm glad you feel the same
而我很高興你也這麼認為

Cos to stand up
來吧 站起身來

Out in the crowd
走到人群之中

You are one in a million
你也是這百萬中的一份子

And I love you so
而我是如此愛你

Let's watch the flowers grow
讓我們一起看花朵成長吧


There is no reason to feel bad
沒有理由要感覺低落呀

But there are many seasons to feel glad sad mad
有那麼多季節可以去感受快樂 悲傷和憤怒

It's just a bunch of feelings that we have to hold
我們只是要學會掌控那麼多的情緒

But I am here to help you with the load
我就在這裡,陪著你學習


Wow look at you now
哇 看看現在的你

Flowers in the window
開在窗邊的花朵們

Wow look at you now
哇 看看現在的你

Flowers in the window
開在窗邊的花朵們

It's such a lovely day
天氣多麼宜人啊

And I'm glad you feel the same
而我很高興你也這麼認為

Cos to stand up
來吧 站起身來

Out in the crowd
走到人群之中

You are one in a million
你也是這百萬中的一份子

And I love you so
而我是如此愛你

Let's watch the flowers grow
讓我們一起看花朵成長吧


So now we're here and now is fine
現在我們已經走到這裡,而一切如此美好

So far away from there and there is time time time
已經離那一刻如此遙遠,時光不停流逝、流逝、流逝

To plant new seeds and watch them grow
撒下新的種子並看著他們長大

So there'll be flowers in the window when we go
所以當我們離去的時候,窗邊也會開滿了花朵


Wow look at you now
哇 看看現在的你

Flowers in the window
開在窗邊的花朵們

Wow look at us now
哇 看看現在的我們

Flowers in the window
開在窗邊的花朵們

It's such a lovely day
天氣多麼宜人啊

And I'm glad you feel the same
而我很高興你也這麼認為

Cos to stand up
來吧 站起身來

Out in the crowd
走到人群之中

You are one in a million
你也是這百萬中的一份子

And I love you so
而我是如此愛你

Let's watch the flowers grow
讓我們一起看花朵成長吧

Oh Wow look at you now
哇~看看現在的你

Flowers in the window
開在窗邊的花朵們

It's such a lovely day
天氣多麼宜人啊

And I'm glad you feel the same
而我很高興你也這麼認為

Cos to stand up
來吧 站起身來

Out in the crowd
走到人群之中

You are one in a million
你也是這百萬中的一份子

And I love you so
而我是如此愛你

Let's watch the flowers grow
讓我們一起看花朵成長吧

Let's watch the flowers grow
讓我們一起看花朵成長吧

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網 
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()