Travis最新一張專輯(應該是去年出的)的最後一首歌的四分三十七秒出現的隱藏歌XD
這首歌十分輕快,而且流暢好聽。
不知道是不是因為隱藏歌十分有趣我才老是這麼喜歡,但這首歌和"Blue Flashing Light"差很多,還是非常英式搖滾,加上一點鄉村的感覺。
十足的Travis啊,真是好聽~!!!

Sailing Away(Hidden Track)
Lyrics:Francis Healy Music:Francis Healy Artist:Francis Healy

What are we gonna do,
我們該做些什麼呢

when you've stopped crying?
當你停止哭泣的時候?

What ever you're going through
不管你將要經歷什麼

it's not worth dying.
都不值得拿性命相抵


Chasing away the blues,
追逐那片悠藍

I know you're trying.
我知道你正在努力

And nobody wants to lose,
而沒有人願意失去它

I don't know why.
我不太懂為什麼


Cause I live by the river,
因為我就住在河邊

live by the river and
就住在河邊而且

I'll die by the river
我也會死在河邊

I'm sailing, away, today.
我將揚帆,離去,在今天


What are you gonna say
你將會說些什麼呢

when they stop laughing?
當他們停止嘲笑的時候?

You're giving it all away
你將一切全都付出

when you've got nothing.
當你什麼回報也得不到


How many times a day
一天中會有幾次

you feel like walking?
你覺得自己正在步行?

Taking a holiday from
放自己一個假吧

all the shy-y-y...
從所有靦腆之中...


But I live by the river,
但我住在河邊

live by the river and
就住在河邊而且

I'll die by the river
我也會死在河邊

I'm sailing, away, today.
我將揚帆,離去,就在今天

Cause I live by the river,
因為我就住在河邊

live by the river and
就住在河邊而且

I'll die by the river
我也會死在河邊

I'm sailing, away, today.
我將揚帆,離去,在今天


And you've got to grab
而你將必須面對掙扎

the bull by the horns my friend
要攫住公牛必須抓住牠的角啊,我的朋友

it's the only way to go.
而這是唯一可行的方法

And when the story's told
而當故事說道:

we can go home.
我們可以回家了

So what are we gonna do,
所以我們該怎麼辦呢

when you've stopped crying? (stopped crying)
當你停止哭泣的時候? (停止哭泣吧)

What ever you're going through
不管你將要經歷些什麼

it's not worth dying.
當不值得拿生命交換


Keeping away the blues
繼續驅逐悠藍(憂鬱)吧

you know I'm trying. (I'm trying)
你知道我正在努力 (我正在努力)

What've we got to lose,
我們必須失去的什麼

and testify-y-y...
和被試驗


Cause I live by the river,
因為我就住在河邊

live by the river and
就住在河邊而且

I'll die by the river
我也會死在河邊

I'm sailing, away, 
而我將揚帆,離去

I'm sailing, away,
我將揚帆,離去

I'm sailing, away, today.
我將揚帆,離去,在今天
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()