close

掯,都沒人尋到寶,真無聊=3=

 

[Baby Star]
詞/曲:Jayko & Cubic   
  

Everytime wake in the dark
每當我在黑暗中醒來

Wondering anything would happen
思考著是否會有什麼發生

I try to grab all the stars
我試著將星星抓在手中

and try to be as shine as they are
並且像它們一樣散發耀眼光芒


But how can anyone just beat himself
但誰又能真的戰勝自己

Can it cheers me up
那也許能激勵我

Be a baby star oh oh oh
成為一顆星星種子

Why does it so hard just to warm your heart?
為什麼溫暖你的心這麼困難?

I am trying to
我正在試著

Be your baby star oh oh oh
成為你的星星種子,噢...



Trying to start
試著啟程

Oh can we find
噢,我們能否找到

to find a way we can reach the sky
找到觸碰天幕的方法

We're going to start
我們就要啟程了

Oh can we find
噢,我們能否找到

My dreams are bursting in your life
我的夢想就要在你的生命裡爆發

My baby star oh oh
我的星星種子


Trying hard
努力嘗試

Oh can we find
噢我們能否找到

Find our way
找到自己的方式

To reach the sky
飛到天幕之上

Going to
就要啟程

Somewhere far
飛往遠方

Baby star
稚嫩的星星...



arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()