close

之前貼過,不過不知道為什麼沒翻譯。
我很喜歡這首歌呢,當初在大學謝師宴上唱過的。

會讓我在謝師宴上唱這首歌的一定不知道這首歌在唱什麼XDDD

Tomorrow(明天再說吧) / Avril Lavigne艾薇兒
翻譯:Jayko

And I wanna believe you,
而我真的想要相信你的

When you tell me that it'll be ok,
當你告訴我一切都會沒事的時候

Ya I try to believe you,
是啊,我試著要相信你

But I don't

但我沒有辦法

When you say that it's gonna be,
當你說事情會變成這樣的時候

It always turns out to be a different way,
事情總是朝著完全不同的方向發展

I try to believe you,
我試著要相信你

Not today, today, today, today, today...
但不是今天... 不是今天...

 

[Chorus:]

I don't know how I'll feel,
我不知道我是怎麼想的

tomorrow, tomorrow,
有關於明天,明天...

I don't know what to say,
我不知道該說什麼

tomorrow, tomorrow
關於明天,明天...

Is a different day
又是新的一天

 

It's always been up to you,
以前每次都是你說了算

It's turning around, it's up to me,
現在事情反過來了,你得聽我的

I'm gonna do what I have to do,
我會去做那些我必須做的

just don't
但是不要...

 

Gimme a little time,
給我一點時間

Leave me alone a little while,
讓我一個人靜一下子

Maybe it's not too late,
說定一切還不會太遲

not today, today, today, today, today...
不要今天,不要今天...


[Chorus:]

I don't know how I'll feel,
我不知道我是怎麼想的

tomorrow, tomorrow,
有關於明天,明天...

I don't know what to say,
我不知道該說什麼

tomorrow, tomorrow
關於明天,明天...

Is a different day
又是新的一天

 

Hey yeah yeah, hey yeah yeah, and I know I'm not ready,
唉呀,唉呀。我只知道我還沒有準備好

Hey yeah yeah, hey yeah yeah, maybe tomorrow
唉呀,唉呀。也許明天吧。

Hey yeah yeah, hey yeah yeah, and I know I'm not ready,
唉呀,唉呀。我只知道我還沒有準備好

Hey yeah yeah, hey yeah yeah, maybe tomorrow
唉呀,唉呀。也許明天吧。


And I wanna believe you,
而我真的很想相信你。

When you tell me that it'll be ok,
當你告訴我一切都會沒事的時候

Yeah I try to believe you,
是啊,我試著要相信你

Not today, today, today, today, today...
但不是今天,不是今天...

 

Tomorrow it may change [4x]
也許明天就會不一樣吧。

 

#### CITE FROM 'so61 lyrics DB' http://so61.com/

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()