跟Cubic先生借來的CD,好妙哦。是一張聽了會動來動去的音樂XDDD
原來這是為什麼會叫Cubic的由來嗎~? 宇多田小姐怎麼臉看起來沒什麼變XDDD

九年的CD了耶,好屌。(汗)



Ticket 4 Two / CUbic U


Ticket 4 Two to the Caribbean
麻煩兩張票到加勒比海

Go to places noone's ever been before
前往沒有人踏上的土地吧

Explore 
去探險

Fill me with delight
用愉悅填滿我吧

Take you time
慢慢來沒關係

There's so much more tonight
今晚還會有更多

(...這段怎麼翻怎麼色)

You're the only one for me
你是我的唯一

Nobody else can see
沒有其它人能夠看見

It's all about
這一切都是關於

The things you see in me
在我心裡你看見了什麼?


We can sleep out in the open
我們可以在天幕之下睡去

Roam the Caribbean shore
沿著加勒比海岸漫遊

Take shelter underneath the sky
天空底下都是我們的蔽所

Falin' stars go by
流星飛逝


Thanks the Lord he sent you to me
感謝神將你送到我身邊

And together we are free
我們在一起就是自由

I have you right next to me
能夠擁有你在我身邊

It can be 
就只要

You and me
你和我


You've really got to see
你真的應該仔細看看

How's your love is effecting me
你的愛在我身上造成的影響

Oh Baby
哦,親愛的

Just hold me in your arms tonight
今晚只要將我擁在你的臂彎之中

Peaceful as the ocean floor
一切就像輕打的海浪一般和平


Roam the Caribbean shore
沿著加勒比海岸漫遊

Take shelter underneath the sky
天空之下都是我們的蔽所

Falin' stars go by
流星劃過

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()