Both English and Chinese By Jayko


Hey dear
嘿,親愛的

If you don't see me when you're awake
如果你醒來之後沒有看見我

Don't be too sad
別太難過

I'm just leaving for another trip
我只是踏上了另一趟旅程


Hey dear
嘿,親愛的

Have you ever imagine there's a place
你有沒有想像過會有這種地方

Leave everything behind
能將一切拋在腦後

Just to lay down on the grass
就在草地上躺著


All the love and tears and dreams we used to made
所有我們擁有的愛、流過的淚和做過的夢

All the words you've ever told me I can't wait
所有你曾對我呢喃過的字句,我迫不及待

To smile
去微笑

To cross
去跨越


Hey dear it's not the end of the world
嘿,親愛的,這不是世界末日嘛

Maybe there's a tiny peices cashed on aside
或許表面上有一小塊崩塌了

But you know
但你知道的

And I know
而我也知道

It's okay
沒關係的


Hey dear it's not the end of the world
嘿,親愛的,這不是世界末日嘛

I can still smell your smell next to my nose
我仍然能在鼻尖聞到你的味道

And you know
而你知道的

And I know
我也知道的

You'll be okay
你會沒事的


They say time always healed
他們說時間能治癒一切

What can I say?
我能說什麼呢?

I've got no time to prove anyway
總之我已經沒有時間去證明了

All I can do is only pray
我能做的只有祈禱

Pray to God you'll be okay
對神祈禱,你會沒事的


Hey dear it's not the end of the world
嘿,親愛的,這不是世界末日嘛

Maybe there's a tiny peices cashed on aside
或許表面上有一小塊崩塌了

But you know
但你知道的

And I know
我也知道的

It's okay
沒關係的


Hey dear it's not the end of the world
嘿,親愛的,這不是世界末日嘛

I can still held your smile in my mind
我仍然能在心裡擁有你的笑容

And you know
而你知道的

And I know
我也知道的

You'll be okay
你會沒事的


Oh God, you'll be okay
噢,神啊,你會沒事的



--

其實這比「Last words」更像Last words, XD
不過我寫的很開心。
就是這種感覺吧。

你會沒事的...

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()