[But what]/Jayko

也許不用記得了
Maybe there's no need to remeber

我們約好的那些事情
All the things we promised

我吃著不知道口味的雷根糖
I'm chewing Jelly Bellys in whaterever flavor

嘴裡只有酸跟苦澀
They're all the same sour and bitter

 

我該拿自己怎麼辦呢
What can I do to myself

我都不聽我的話了
I just don't listen to me anymore

應該要微笑應該要無所謂的
Should just smile and let it be

但手怎麼放不開呢
But why couldn't I let go my hand?

 

你永遠有選擇的權力
You always have the right to choose

因為你是被愛的那一個
Because you're the one who's be loved

我當然也希望自己瀟灑的說我尊重你
Sure I hope I could be cool and send you my bless

但愛情不是這樣的
But that's not waht love's like

你永遠有選擇的權力
You always have the right to choose

你只要告訴我就好了
You just need to tell me the truth

我當然也希望看到你笑得很快樂
Sue I hope I could see your happily smile

但我的心情怎麼辦呢
But what can I do to my feelings?

 

我決定無視你無視我的淚水
I decide to deny you deny my tears

我決定假裝你沒有假裝你不知道
I decide to fake you don't fake you don't know

我還以為決定會讓人變得更堅強
I thought decisions would made a man stronger 

但結果呢
But what

但結果呢
But what

 

你永遠有選擇的權力
You always have the right to choose

因為你是被愛的那一個
Because you're the one who's be loved

我當然也希望自己瀟灑的說我尊重你
Sure I hope I could be cool and send you my bless

但愛情不是這樣的
But that's not waht love's like

你永遠有選擇的權力
You always have the right to choose

你只要告訴我就好了
You just need to tell me the truth

我當然也希望看到你笑得很快樂
Sue I hope I could see your happily smile

但我的心情怎麼辦呢
But what can I do to my feelings?

 

也許都不用記得了

Maybe there's no need to remeber

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()