Kick Me/Sleeping With Sirens
Translated by Jayko

 

 

Let's hang the jury
快把陪審團送上吊頭台

You sick judgemental fools
你們這些超有病愛評斷別人的笨蛋

I’ll bury you six feet deep
我會把你們埋到六尺之下

So tired of your rules
懶得再管你們的規則了

 

Fuck you and your opinion
你的跟你的爛意見都去死吧

How could you be so blind?
你怎麼能盲目成這樣?

What goes around
種什麼因就會得什麼果

Comes back around in time
時間問題而已

 

You don’t know shit
你知道個屁

You don’t know shit about me
關於我你懂個屁啊

You don’t know shit, shit, shit
你懂個屁

Don’t know a goddamn thing about me
你他馬的什麼屁都不懂我好嗎

 

Keep looking down on me,
你就一直看不起我好了

I am more than you’ll ever be
你再努力也不可能比得上我

Cut me deep but I won’t bleed
就一直攻擊我吧,反正我沒差

You're gonna kick, kick
你就只會一直說,一直說

Kick me when I’m down
落井下石而已

 

By all means
無論如何

Put me through hell
你讓我經歷過地獄

And I’ll make you see
但我會讓你看到

I’ll be your worst enemy
我會是你最可怕的敵人

Try to kick, kick, kick me when I’m down
你就繼續試著一直講一直講,一直對我落井下石吧

Kick me when I’m down
除了這個你還會什麼

 

Of all the sinners
在所有罪犯裡

You’re first in line
你絕對是排在第一個

So go to hell and tell the devil
下地獄去跟惡魔說

I’m not that far behind
我很快就會去找你的

 

Fuck you and your decision
去你的跟你那些爛決定

'Cause it's not mine
那又不是我的意見

What goes around
種什麼因得什麼果

Comes back around in time
時間問題而已

 

You don’t know shit
你知道個屁

You don’t know shit about me
關於我你懂個屁啊

You don’t know shit, shit, shit
你懂個屁

Don’t know a goddamn thing about me
你他馬的什麼屁都不懂我好嗎

 

Keep looking down on me,
你就一直看不起我好了

I am more than you’ll ever be
你再努力也不可能比得上我

Cut me deep but I won’t bleed
就一直攻擊我吧,反正我沒差

You're gonna kick, kick
你就只會一直說,一直說

Kick me when I’m down
落井下石而已

 

By all means
無論如何

Put me through hell
你讓我經歷過地獄

And I’ll make you see
但我會讓你看到

I’ll be your worst enemy
我會是你最可怕的敵人

Try to kick, kick, kick me when I’m down
你就繼續試著一直講一直講,一直對我落井下石吧

Kick me when I’m down
除了這個你還會什麼

Translated by Jayko

 

You’re gonna kick, kick, kick me when I'm down
你就會一直講一直講,一直落井下石

Kick, kick, kick me when I’m down
一直講一直講,一直落井下石

 

Kick me when I’m down
一直對我落井下石

Kick me when I’m down, down, down
一直講一直講,一直落井下石

Kick me when I’m down, down, down
一直講一直講,一直落井下石

Kick me when I’m down
落井下石

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()