[Thank God we've got you]/Jayko

 

Do you know how much I hate you

你知道我有多討厭你嗎

And I'm planning to keep on doing (it)

而且我打算繼續下去

It's a great thing to be hating you

討厭你是件很開心的事情

I don't have to pretend and I won't get internal bleeding

我不用假裝自己 也不會內出血

It's a great thing to be hating you

討厭你是件很開心的事情

When I'm sure I will never like you

當我確定我不可能喜歡你

I can laugh at everything you do behind (you)

我可以在背後取笑你做的每件事情

Thank God we've got you

感謝這世界上有你

 

I won't bully you, neither speak ill of you

我不會霸凌你 也不會到處講你壞話

It's good for you to stay on what you do

你就一直做你想做的事好了

So I have more funny stories to tell

這樣我才有更多笑話可看

 

I won't insult you, I won't defame you

我不會攻擊你 也不會造謠抹黑你

I will only laugh at you like I always do

我只會笑你 一直笑你

Don't worry you won't hear it from me

別擔心我不會笑給你聽

 

Thanks for being you

謝謝你那麼堅持做自己

So I can be me freely

我才能自由地做自己

You wanna grow up or not I don't give a damn

我才不在乎你要不要長大

Thank God we've got you

感謝上帝我們有你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()