[I'm fine]/Jayko

這首歌,我還是要寫。

No more judgement
不要再打分數了

I thought this is enough to make you happy
我以為這已經夠討你歡心了吧

But the passionate has faded
但熱情終究還是消退了

Into dry and tasteless days
日子變得乾燥而無味

 

(I'm fine

我很好

I'm fine

我很好)

誰を説得する為に繰り返す
DA RE WO SE TO KU SU RU TA ME NI KU RI KA E SU
(到底是想說服誰而重複著)

 

(I'm fine

我很好

I'm fine

我很好)

呪文みたいに独り言を言う
JIU MON MI TA I NI HITORI YU WO YU U
(像是咒語一般喃喃唸著)

 

What choice do I have?
我能有什麼選擇呢

(Put on the mask and step outside the door
戴上面具 推門出去)

Still I'll say to you
我還是會這麼對你說

始めまして
HA JI ME MA SHI TE
"初次見面"

 

 

How can you tell me how to smile

你怎麼能控制我的笑容

(When it's not for you

當那不是為你展開)

How can you promise a better life

你怎麼能承諾更好的未來

(When you're not on my side

當你跟我根本不同國)

It's my time to go on shine

現在是我發光發熱的時候

But with a laugh you turn down the light

你卻用不屑的輕笑鎖上了舞台

 

How dare you tell me what to say

你怎麼敢告訴我應該要說什麼

(I don't give a damn

我根本就不在乎)

How dare you charge my way to survive

你怎麼敢挑戰我生存的方式

(I struggle against your lie

我掙扎著對抗你的謊言)

It's you who push me down to the ground

是你將我推倒在泥濘之中

Now are you satisfied?

現在你滿意了嗎?

(Satisfy

滿意了嗎?)

 

I am fine

I am fine

I am fine

I am fine

I am fine

I am fine

我只對我自己負責

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()