[See you someday]/Jayko

這首歌的意思是,希望總有一天能站在你身邊,跟你同台一起表演。

See you someday.

 

(時間

Timeline)

不停地奔馳著

Running out so fast

(枷鎖

Shackles)

一點一滴累積著

Accumulated in

 

我還拼命的往前

I had no choice but

奔跑

Run, run, run, run

 

(光明

Brightness)

逐漸的離我遠去

Fades away from me

(黑暗

Darkness)

吞噬我的心跳

Swallow up my heart beat

 

我還拼命的往前

I had no choice but

奔跑

Run, run, run, run

 

君だけは 私の進むの理由と思う

(Kimi dake wa watashi no susumu no riyū to omou)

只有你 是我前進的理由

 

虹のよう

(Niji no yō)

像彩虹一樣

 

I'll bear the cross on my back

我會將十字架扛在背後

I'll walk with it on my way

我會揹著它走在我的路上

If that is how

如果這就是

To make me stronger

讓我更堅強的方法

I will taste it like a piece of cake

它不過就只是小菜一碟

I'll bear the cross on my back

我會將十字架扛在背後

I'll walk with it on my way

我會揹著它走在我的路上

(It can never kills me here

它永遠不可能殺死我的)

So see you someday

所以總有一天我們會相見的

 

Steping up, steping up

一階一階往上走

Steping up, steping up

一階一階往上走

 

(Becuase you are)

 因為你)

虹のよう

(Niji no yō)

像彩虹一樣

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()