By Jayko

喝不醉的Latte
燙傷手的Cigarette
你罵了一整夜
But I have nothing to say

You make many many mistakes
我故意全部忽略
當愛情那麼可悲
Let's just call it a day

*我不再縫補你的完美
 你的世界只是你以為
 讓諷刺抓花我的臉
 你從來都不曾看見

 All the crosses you made me beared
 All the games you thought you're great
 You pushed me down to that garve
 How can you just walked away

你那些傷人的字眼
怎麼可以那麼絕對不珍惜還把它摔碎
You're sorry now, but I don't care...


*我不再縫補你的完美
 你的規則我無法了解
可樂放久會變成糖水
 過期的愛要丟進垃圾堆

 Once I thought we could be great
 Once I thought I've got a perfect pair
 But still I gamble away all my gains
 我不玩了 讓我離開你的game
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()