[Good for you這樣很好]/Jayko

我很喜歡這首詞。寫得很順,而且把我想說的都寫了。

一開始並不好的,寫完卻感覺比原先想說的好很多。

而且我喜歡說了這些話、並且真的這麼想的我。

就這樣了。我真的沒有什麼要對妳說的。

Farewell and goodbye

 

Good for you

這樣很好

I've got nothing more to say

我沒什麼可說的了

Nowadays

現在看來

I'm thankful you brought us to this way

我很感謝你帶我們走上這條路

It's more than tears and shades

不是只有陰霾和淚水

 

Good for you

這樣很好

Nothing more can be compared

沒什麼可以比得上的

Now and then

從今以後

I'm sure you'll find your own way

我相信你會找到自己的路

It is more than tears and shades

不是只有陰霾跟淚水

 

How beautiful life is

人生如此美妙

To make us together and make us to be apart

讓我們相遇又讓我們分離

I'm ok maybe was not but now I'm really ok...

我很好,或許曾經不太好,但現在我真的很好...

Good for you and me again

對你和我來說,這樣也好

 

The biggest happiness

最大的幸福

We once had it is now still there in a different way

我們曾經擁在懷裡的,現在還是以另外一種形式存在著

I'm ok and I'm pretty sure you feel the same

我很好,而且我想我還蠻確定你也覺得很好

Good for you and me again

對你和我來說,這樣最好

 

Good for you and me again

對你和我來說,這樣最好

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()