[I don't care]/Jayko

I just really want to say

我只是真的很想說

I just really don't give a shit

我只是真的不在乎了

Why your life suffer and discontent

為什麼你的生活那麼痛苦又令人不滿

I can say no word

我無話可說了

 

Maybe it's your wish

大概就如你所願了吧

To make me go far away

我會滾的遠遠的

Why always so serious and somber

幹嘛老是那麼認真又嚴肅咧

I can say no word

我無話可說了

 

I don't care

我不在乎

I don't care

我不在乎

I don't care what you say

我不在乎你說了什麼

I don't care if you're going away

我不在乎就算你要離開了

What's the matter the world's the same

那又怎樣呢,世界還是一如往常啊

 

I don't care

我不在乎

I don't care

我不在乎

I don't care what you do

我不在乎你做了什麼

I don't care if you don't give a damn

我不在乎就算你根本也不在乎

The world will always be the same

這世界還是會一直一如往常

Without you

就算你不在了

 

And you're just not there anymore

而你已經再也,不會在那裡了

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()