close

[Bring it on 放馬過來]/Jayko

I'm sorry but I don't care
不好意思但我根本不在乎
Your whining and misunderstanding
你的靠夭靠北和誤會
The time you thought it was the end
正當你以為一切已經結束了
But it only begins
它才正要開始呢
From the scar and the pain
從傷痕和痛苦
From the bloody evil
從血腥的惡意之中

(I can surly tell you I am ok)
我可以理所當然的承受一切
That's just a piece of a cake 
都不過是小菜一碟

So bring it on, just bring it on
所以放馬過來吧,放馬過來吧
(Remove the safty pin)
拉開保險栓
Just moving on, we're moving on
繼續前進,我們繼續前進
(Just show me what you got)
就讓我看看你有沒有種吧

(Your time is over)
你的好日子結束了

More challenges' coming on the way
更多挑戰迎面而來
Nothing's ever going to be the same
一切都將被改變
We'll eventually take this place
我們會是這裡的老大
Because I (know) we (will) tear down all your defenses and goal
因為我(知道)我們(會)撕裂你的防線 漂亮得分
Thanks for finally end this boring safe
謝謝你終於讓我有點樂事可做

 

I'm sorry but I don't care
不好意思我根本不在乎
Your whining and misunderstanding
你的靠夭靠北和誤會
The time you thought it was the end
正當你以為一切已經結束了
But it only begins
它才正要開始呢
From the scar and the pain
從傷痕和痛苦
From the bloody evil
從血腥的惡意之中

(I can surly tell you I am ok)
我可以理所當然的承受一切
That's just a piece of a cake 
不過是小菜一碟
(I'm sorry but I don't really care)
不好意思我真的完全不在乎
(All your whining and pain)
你那些靠夭靠北和痛苦傷痕

(So bring it on, bring it on, just bring it on)
所以放馬過來吧,就放馬過來吧
(what's in it for you, in it for you)
看看你還有什麼料,還有什麼料

(Your time is over)
你的好日子結束了

More challenges' coming on the way
更多挑戰迎面而來
Nothing's ever going to be the same
一切都將被改變
We'll eventually take this place
我們會是這裡的老大
Because I (know) we (will) tear down all your defenses and goal
因為我(知道)我們(會)撕裂你的防線 漂亮得分
Thanks for finally end this boring safe
謝謝你終於讓我有點樂事可做


Thanks for all the love that you have gave
謝謝你曾經給過的所有美好
Thanks for lessons you gave
謝謝你曾經給過的教訓
Thanks for refining my faith
謝謝你精鍊了我的信念
Thanks for all the hate that you have gave
謝謝你曾經給過的那些仇恨
Thanks for things that you've break
謝謝你曾經破壞掉的東西
Thanks for fucked up
謝謝你搞砸了一切


More challenges' coming on the way
更多挑戰迎面而來
Nothing's ever going to be the same
一切都將被改變
We'll eventually take this place
我們會是這裡的老大
Because I (know) we (will) tear down all your defenses and goal
因為我(知道)我們(會)撕裂你的防線 漂亮得分
Thanks for finally end this boring safe
謝謝你終於讓我有點樂事可做

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()