[Fuck it all/全部都去死]/Jayko

 

陪著笑臉

Smiling faces

當個好人

Being nice

試著站在別人的立場想

Try to think as other's sight

那只是因為不想被粗暴的對待

That's only because you want (to) be treat like this way

你根本不想 這麼麻煩

Or it's only just a trouble bull shit

 

謹慎用詞

Watch your language

做事三思

Think more than twice

耐心的重覆一次又一次

Being patience time after time

那只是因為你害怕被討厭而已

Tha't only beacuse you don't want to be hated

你根本不想 這麼麻煩

Or it's only just a trouble bull shit

 

( 為什麼不)全部去死吧

(Whay don't you all)Fuck you in the hell

去你媽的囉嗦斃了

Mother fucker it's wasting my time

既然沒辦法成長大成熟一點

Since I can't be mature and growing up

那就大聲的承認吧

Then just admit it out loud

(你就是個人渣)

(You are a loser)

 

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

告訴你我腦裡的成份只有黑色(or黑惡魔<菸名>)

The ingredient of my brian is only black devil

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

光是這樣唱著就讓我舒服多了

Only by singing this way makes me feel more better

 

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

我不想再解釋為什麼要為什麼

I don't want to explian why I do this to myself

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

管好我自己的方式就是

The best way to control my behavior

你們全部都去死

Is you just fuck it all

 

有人說我像白雪公主

Someone said I'm like snow white's

他媽的壞心後母

Fucking evil stepmother

哦千萬別誤會

Oh please don't misunderstand my word

我很享受這個稱謂

I'm pretty enjoy the appellation 

既然沒辦法冰清玉潔

As I cannot be innocent and pure

那就爛到底好了

Then just crap it to the ground

起碼我承認

At least I admit

我他媽的不是什麼假扮的公主

I'm not some fucking fake princess

 

(所以你們)

(So all of you)

 

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

告訴你我腦裡的成份只有黑色

The ingredient of my brian is only black hell

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

光是這樣唱著就讓我舒服多了

It makes me feel more better only by singing this way

 

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

我不想再解釋為什麼要為什麼

I don't want to explian why I do this to myself

全部都去死

Fuck it all

全部都去死

Fuck it all

管好我自己的方式就是

The best way to control myself

你們全部都去死

Is you fuck it all

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()