close

[In your eyes (在你眼中)] / Jayko

 

In your eyes

在你眼中

Flashing pieces of starlights

閃爍著星星碎片般的光芒

(The first time I was in your sight)

(第一次我曾出現在你眼裡)

Like a firework

像煙火一樣

In you eyes

在你眼中

I can see we are the same

我明白我們是同類

(No darling you don't need to speak a word)

(不,親愛的妳不需要多說什麼)

mm...

In your eyes

在你眼中

There is no need to explian

沒什麼需要多做解釋的

(I know you can feel the same way)

(我懂你也相同感受)

Who we love (or) not

我們愛或不愛的是誰

In your eyes

在你眼中

ya...

 

 

And I'm trying to pretend

而我試著假裝

That I really don't care

我其實不在乎

And I'm trying to pretend

而我試著假裝

That I really don't even care

我真的一點都不在乎

(How can you truned your face away

(你怎麼能將頭轉開

How can you maked our love pathetic this way)

 你怎麼能讓我們的愛如此可悲)

 

No one will love you as I do as I do

沒有人會像我一樣愛你的

No one will love you as I do as I do

沒有人會像我一樣愛你的

(No one will love you , how can you fucking don't understand)

 (沒有人會像我一樣愛你的,你他媽的怎麼不能理解呢)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()