[The same]/Jayko

 

We depends on luck

我們是靠運氣

We depends on coincidence

我們是靠巧合

We depends on the will of God

我們是靠神的旨意

Ooops I'm sorry you get none

噢我很抱歉你啥都沒得靠

 

If truth can't speak

如果真相沒辦法發言

If it must have to be

如果事情一定要變成這樣

I'd rather be in charge of myself

我寧願只對自己負責就好

No matter you believe or not

管你信還是不信

 

Trying hard and trying hard and trying hare for what?

那麼努力又努力又努力是為了什麼?

 

Love me

愛我吧

The way you like it

用你喜歡的方式

The way you feel it

說出你內心的感受

The way that so strong you have to scream it out

強烈到你忍不住尖叫出來

Hate me

恨我吧

The way you like it

用你喜歡的方式

The way you feel it

說出你內心的感受

And accept I may feel the same to you at all

然後接受我可能也一樣恨你

 

 

We always play a role in some hearsay

我們永遠在某個傳言裡有些戲份

It's too hard to say you do not care

要說完全不在乎是不太可能的

But just like the saying always goes

但就像常言總是這麼說

It'll cross the bridge when coming to it

船到橋頭自然直啦

 

So coming and coming and coming coming to it

所以就來吧, 就來吧, 就來吧, 快來吧

 

 

Love me

愛我吧

The way you like it

用你喜歡的方式

The way you feel it

說出你內心的感受

The way that so strong you have to scream it out

強烈到你忍不住尖叫出來

Hate me

恨我吧

The way you like it

用你喜歡的方式

The way you feel it

說出你內心的感受

And accept I may feel the same to you at all

然後接受我可能也一樣恨你

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()