close

[Free]/Jayko

Feeling exhausted to be me

對身為"我"感到疲憊

I'm over honest to myself

我對自己太誠實了

Never quite enough to reach the line

永遠都不夠達到自己的標準

Never was that strong

總是不夠強壯

To pull it off

去克服一切

But me, you're only me

但是我,你只是我而已啊

 

Always try to face to truth

總是努力面對

But the truth abandoned me

但現實總背棄我

Always try to straight it up

總是試著突破

But the wall're always be

但阻礙總是永遠

In front of me

在我面前

Inside of me

在我身體裡

No way to be

找不到方法

Free

自由

 

Feeling haunted again and again and again

一再一再的感到被鬼祟糾纏

The voice beneath my skin

在我皮膚底下的聲音

Are telling deffrently

說著不同的故事

I'm over honest to myself

我對自己太誠實了

Like I never was that me

好像我不是我說的那個我一樣

Trying to be free

試著讓自己自由

The only way to be

唯一的方式...

 

Always try to face to truth

總是努力面對

But the truth abandoned me

但現實總背棄我

Always try to straight it up

總是試著突破

But the wall're always be

但阻礙總是永遠

In front of me

在我面前

Inside of me

在我身體裡

No way to be

找不到方法

Free

自由

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()