[Be Strong]/Jayko to K.

 

With your voice crossing through my head

隨著你穿透我腦海的聲音

With the smoke came out from your lung

隨著從你肺部吐出來的煙霧

I can only feel my body frozen

我可以感覺到我變得冰冷

I wanna shout it out but've got no sound

我多想大叫卻喊不出聲音

 

Is there gonna be someday I can hear no more

是否有一天我再也聽不見

Must it have to stop

難道一定要結束嗎?

It almost like seeing you smile and sneeze

我幾乎可以看見你上揚的嘴角輕笑著

Feels your eyes're saying

感覺到你的眼睛在說

 

 

Hey be strong

嘿,堅強點

I'm not going anywhere

我哪裡都不會去

When you're stand in the pouring rain

當你站在傾盆大雨中

Don't forget enjoy your truly pain

別忘記去體會刺骨的痛楚

Cauz it'll go away anyway

因為它總有一天會消失的

Hey just be strong

嘿,堅強一點

We're not going anywhere

我們沒有要離開

Feel your joy and do not afriad

用心去感受你的快樂

To holding on the happiness you get

不要害怕把握你追求來的幸福

Face the true heart and let's begin

面對你的真心,然後...

 

Seeing you smile like I once promise

看見你如我承諾你的笑了

You trust me and so do we

你信任我,而我們也是

With all the pain , regret and lonleness

得到的痛苦,悔恨和寂寞

I hope we can carry on

我希望我們能背負著向前走

And just be strong

 然後變得堅強

 

I'll stay with you

我會陪在你身旁

So just be strong

所以堅強點吧

I'll stay with you

我會陪在你身旁

So just be strong

所以,堅強一點

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()