嘿對我亂翻的,不要跟我認真說哪邊要怎樣
這首歌應該不少人翻,我自己喜歡翻來笑的而已wwww 

Lily Allen - GWB (Fuck You Very Much)
Jayko - Translated 

 

Look inside, look inside your tiny mind 
我發現,我看穿了你那實在不太寬敞的心胸

and look a bit harder 
再認真一點就會感受到

cause we're so uninspired 
因為我們只是平凡的小咖

so sick and tired 
對於你精心包裝的那些仇恨

of all the hatred you harbor
已經厭倦到快吐了


so you say it's not okay to be gay 
所以你說,同性戀是不對的

well I think you're just evil 
嗯哼,我覺得你只是嘴賤

you're just some racist who can't tie my laces 
你只是個種族歧視者,甚至不配幫我提鞋

you're point of view is medieval
你的論點是從中古世紀抄來的嗎?


Fuck you, fuck you very very much 
去你的,今價喜去你媽的

cause we hate what you do 
你做的事讓人噁心

and we hate your whole crew 
你整個人都令人討厭

so please don't stay in touch
所以拜託請不要再跟我連絡了

fuck you, fuck you very very much 
去你的,今價喜去你媽的

cause your words don't translate 
你的文字狗屁不通

and it's getting quite late 
時間已經有點晚了

so please don't stay in touch
那就呵呵晚安先洗澡(已離線)


do you get, do you get a little kick out of being small-minded? 
你是否,你是否因為小鼻子小眼睛而被排擠了呢?

you want to be like your father 
你想跟你父親一樣

it's approval you're after 
證明你能令他驕傲

well that's not how you'll find it 
好吧,但你完全搞錯方式了


do you, do you really enjoy living a life that's so hateful 
難道你,難到你真的很享受充滿憎恨的生活嗎?

cause there's a hole where your soul should be 
不止腦子你連靈魂都有洞

you're losing control of it 
你已經失去控制

and it's really distasteful
而這真的讓人很倒胃口


Fuck you, fuck you very very much 
去你的,今價喜去你媽的

cause we hate what you do 
你做的事情讓人噁心

and we hate your whole crew 
你整個人都令人討厭

so please don't stay in touch
所以拜託請不要再跟我連絡了

fuck you, fuck you very very much 
去你的,今價喜去你媽的

cause your words don't translate 
你的文字狗屁不通

and it's getting quite late 
時間已經有點晚了

so please don't stay in touch
那就呵呵晚安先洗澡(已離線)

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()