[Alone]

By Jayko

Deep in my heart there's a place collapsing

我的內心有一塊在崩塌著

Silence  told me don't try to worried

沉寂告訴我別擔心

No matter how hard we try we fight

不管我們再怎麼努力

The water just keeps on flowing

水流也不會靜止下來

No matter how tough we think we are

不管我們以為自己多堅強

There's always darkness waiting

黑暗永遠都在等著

 

Run and hide even nobody's chasing you

拼命的逃亡躲藏,就算根本沒人緊追在後

I feel like there's someone do

我有被獵補著的錯覺

When there's no one tries looking for you

就算沒有人在乎你的存在

I will be there just for you

我也會在你身邊的

For me and just for you

為了我也更為了你

 

We don't even speak about what is happening

我們甚至不談論正在發生什麼事

We just wait for the day dreams do come true

我們只是等著美夢成真的那一天

Or maybe the nightmare fades away

或著夢魘離開

Or maybe the sun goes away

或著太陽消逝

Maybe we died or maybe a least we tried

又或著我們死掉了,或著起碼我們有嘗試

How hard can we try?

我們的極限在哪裡?

 

Run and hide even nobody's chasing you

拼命的逃亡躲藏,就算根本沒人緊追在後

I feel like there's someone do

我有被獵補著的錯覺

When there's no one tries looking for you

就算沒有人在乎你的存在

I will be there just for you

我也會在你身邊的

 

Waiting and waiting for nothing ever comes

不停的等待最終什麼也沒發生

Fighting and fighting till no one's within

不停的掙扎直到沒有人留下

That is why we are running away

這就是我們逃跑的理由

From the result we already knew

因為我們早就知道會這樣了

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()