[Someone likes him/喜歡他的人]
By Jayko
 

沿著五十三巷,他走了很久

Alone the lane 53, he walks for a long time

經過公園和酒吧,沒有人叫住他

Passing the park and bars, no one called his name

路邊的小狗搖了搖尾巴

Little puppy nehind the road waves his tail

但牠沒有對他說話

But he says nothing to him

 

沿著河岸旁,他走了很久

Alone the river side, he walks for a long time

經過小橋和船支,沒有人叫住他

Passing the bridge and boats, no one called his name

降落的海鷗拍了拍翅膀

The sealgull landing waves his wings

但牠沒有對他說話

But he says nothing to him

 

他說

He says

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

在我找到喜歡我的人之前

Before I found someone likes me

我不會停下腳步的

I won't stop my feet

 

一張又一張,他寫了很多

Page after page, he writes a lot of things

寫著快樂與悲傷,沒有人告訴他

About happiness and tears, no one called his name

經過的女孩扯了扯嘴角

The girl passing by shows a little smile

但她沒有對他說話

But she says nothing to him

 

他說

He says

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

在我找到喜歡我的人之前

Before I found someone likes me

我不會停下腳步的

I won't stop my feet

他說

He says

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

有人喜歡我嗎?

Someone likes me?

在我找到喜歡我的人之前

Before I found someone likes me

我不會停下腳步的

I won't stop my feet

 

他一直走一直走

He keeps walking and walking

一直走一直走

Walking and walking

沒有人對他說,他們喜歡他

No one tells him they likes him

他一直走一直走

He keeps walking and walking

一直走一直走

Walking and walking

但也沒有人說過,不喜歡他

But no one says they don't like him also

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()