ELLEGARDEN / I hate it
Translated by Jayko

I woke up and I found that I was sleeping on the couch
我醒來發現自己在沙發上睡著了


Cast away the papers unread
扔開那些還沒讀完的文件

Half awake and a bit confused
在迷濛之中我感到困惑

Just trying to understand if I was dreaming or not
只想搞清楚我是在做夢還是怎樣


I hate it I hate it I hate it
我超超超超討厭這種感覺

When you are not around
當你不在我身邊

When you are gone
當你離開我

I hate it I hate it I hate it
我超超超超討厭這種感覺

When you say it's the truth
當你說,事實就是這樣了


I walked down the street to buy some junks and tooth paste
我沿著小巷走著,打算去買點雜貨跟牙膏什麼的

I couldn't find my favorite ones
但我找不到我愛用的那個牌子

I unsealed the new paste and I'm trying to understand
我一邊拆開新牙膏的包裝並試著去了解

How does this world look to you
你是怎麼看這個世界的呢?


I hate it I hate it I hate it
我超超超超討厭這種感覺

When you are not around
當你不在我身邊

When you are gone
當你離開我

I hate it I hate it I hate it
我超超超超討厭這種感覺

When you say it's the truth
當你說,事實就是這樣了


I woke up and I found that I was sleeping on the couch
我醒來發現自己在沙發上睡著了

If I was dreaming or not
所以我是在做夢還是怎樣?

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()