close

[Fine]的改版,跟兔子討論了改版之後我覺得很像銀魂的精神(不是搞笑),
不過兔子覺得比較像星海裡的聖堂武士合體之後的心靈風暴...

 

相信就是力量。→怎麼那麼像競選口號?

 

[Spirit]

 By J&Q

 

Ending soon
就快要結束了

Going off
一切告吹

Getting everthing pulverized
所有東西灰飛煙滅

Breaking soon
迅速崩壞

To ruin you
也將你毀掉

The weak flames but still shines
依舊閃爍的微弱光芒

If there's any possible to be mine
如果有一丁點可能掌握在我手裡

 


Fine to lose
輸了也可以

Fine to down
失望也可以

Fine for trying and falling down
站起來又被打倒也無所謂

Fine for the Grief
傷痛不要緊

Fine for the fact
現實也還可以

The fact is what you choose to believe
你選擇相信的就是現實

I'm in your belief
而我就存在在你的信仰

 


I'll crumble it down
我會用力將它粉碎

Rest in hell
在地獄裡安歇

It will be glad to see it collapsed
看到它崩潰一定很爽

I feel comfortable
我覺得很安心

Seeing you cry
看見你哭的樣子

Feeling disturbed
感到心煩

When everything looks so fine
當一切看起來幸福快樂的時候

 

Fine to lose
輸了也可以

Fine to down
失望也可以

Fine for trying and falling down
站起來又被打倒也無所謂

Fine for the Grief
傷痛不要緊

Fine for the fact
現實也還可以

The fact is what you choose to believe
你選擇相信的就是現實

If there's any possible to be mine
如果有一丁點可能掌握在我手裡

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()