早上在臉書看到學姐強力介紹這首歌,一時太閒好奇就點進去聽了...

果然是超好聽...

只是有些部份一下讓我想到小紅莓XD

Wish You Were Here / Avril Lavigne-
Translated by Jayko

 

 

 

I can be tough

我可以很難搞

I can be strong

我可以很堅強

But with you,

但當你在我身邊

it's not like that at all

那又是另一回事了

 

There's a girl

曾經有個女孩

who gives a shit

什麼都不在乎

behind this wall

躲在心牆之後

You've just walked through it

你卻輕易的走了進來

 

And I remember,

而我記得

all those crazy things you said

你說過的那些瘋狂的事

You left them riding through my head

你讓它們在我腦中不停迴盪

You're always there,

你總是在那裡

you're everywhere

你總是無所不在

But right now I wish you were here.

但現在,我多希望你就在這裡

All those crazy things we did

那些我們一起做過的瘋狂的事

Didn't think about it, just went with it

想都不用想,一頭栽進去就是了

You're always there,

你總是在那裡

you're everywhere

你總是無所不在

But right now I wish you were here

但現在,我多希望你就在這裡

 

 

Damn, Damn, Damn,

可惡,可惡,可惡

What I'd do to have you

我該怎麼做才能讓你

here, here, here

回到這裡,這裡,這裡

I wish you were here.

我多希望你就在這

Damn, Damn, Damn

可惡,可惡,可惡

What I'd do to have you

我該做什麼才能讓你

near, near, near

靠近,靠近,靠近

I wish you were here.

我多希望你就在這

 

I love the way you are

我愛你原本的樣子

It's who I am,

這就是我

don't have to try hard

不需要拼命努力

We always say,

我們總是這麼說的

say like it is

喜歡一切就這樣

And the truth is that I really miss

而事實是,我真的好想念

 

All those crazy things you said

你說過的那些瘋狂的事

You left them riding through my head

你讓它們在我腦中不停迴盪

You're always there,

你總是在那裡

you're everywhere

你總是無所不在

But right now I wish you were here.

但現在,我多希望你就在這裡

All those crazy things we did

那些我們一起做過的瘋狂的事

Didn't think about it, just went with it

想都不用想,一頭栽進去就是了

You're always there,

你總是在那裡

you're everywhere

你總是無所不在

But right now I wish you were here

但現在,我多希望你就在這裡

Damn, Damn, Damn,

可惡,可惡,可惡

What I'd do to have you

我該怎麼做才能讓你

here, here, here

回到這裡,這裡,這裡

I wish you were here.

我多希望你就在這

Damn, Damn, Damn

可惡,可惡,可惡

What I'd do to have you

我該做什麼才能讓你

near, near, near

靠近,靠近,靠近

I wish you were here.

我多希望你就在這

 

No, I don't wanna let go

不,我不想要放手

I just wanna let you to know

我只想讓你知道

That I never wanna let go

我永遠都不會想放手

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()