[Fine]
By Jayko
雖然中英文都是我寫的,但這還是我第一次翻譯的這麼口語。科。

Fine to lose
輸了也可以

Fine to down
失望也可以

Fine for trying and falling through
站起來又被打倒也無所謂

Fine for the Grief
傷痛不要緊

Fine for the fact
現實也還可以

The fact is we're all gonna leave
現對我們都要離開的事實


Ending soon
就快要結束了

To go off
一切告吹

Getting everthing pulverized
所有東西灰飛煙滅

If there's  any possible to be mine
如果有一丁點可能掌握在我手裡

I'll crumble it down
我會用力將它粉碎

Breaking soon
很快就要壞掉了

To ruin you
將你一起毀滅

It will be glad to see it collapsed
看到它崩潰一定很爽

Tumble all the way to the grave
一路滾進墳墓裡

Rest in hell
在地獄裡安歇

 

I feel comfortable
我覺得很安心

Seeing you cry
看見你哭的樣子

I feel disturbed
我覺得心慌

When everything looks so fine
當一切看起來幸福快樂的時候

 

Ending soon
就快要結束了

To go off
一切告吹

Getting everthing pulverized
所有東西灰飛煙滅

If there's  any possible to be mine
如果有一丁點可能掌握在我手裡

I'll crumble it down
我會用力將它粉碎

Breaking soon
很快就要壞掉了

To ruin you
將你一起毀滅

It will be glad to see it collapsed
看到它崩潰一定很爽

Tumble all the way to the grave
一路滾進墳墓裡

Rest in hell must be the best end
在地獄裡安歇就是最好的結局

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()