04.Nothing Ever Happened

Sing by Eason陳奕迅
作曲:林暐哲作詞:林嘉欣
Translate by Jayko

 Hey, you once called me your baby
嘿,你曾經說我是你的寶貝

say it for the last time
再喚我最後一遍吧

with all your strength and meaning it this time
這一次用你的全心全意

 

Hey, you once promised me the world
嘿,你曾經答應要給我全世界

but I never asked for it
但我從來不曾要求過

but I never asked for it
但我從來沒有要求過

 

Hey, you once praised me beautiful
嘿,你曾經誇讚我的美麗

why I'd get get weaker
為什麼我越來越脆弱

why would I get weaker
為什麼我因而越來越脆弱呢

 

oh Please, please don't,
噢拜託,請不要

I am so scared, scared you're too perfect for me
我感到不安,對我而言你實在是太完美了

or am I too naive for you
而對你來說,我是否太天真了?

 

either way it's too late
不管是哪個答案,都已經太遲了

too late for regrets, I'm hurrrrrrt
說後悔已經太晚了,我已經受到傷害

leave me out of love
讓我離愛遠一點

leave love out, leave me out
讓愛離遠一點,離我遠一點

 

hey, let's just pretend
嘿,我們來偽裝吧

nothing ever happened
什麼事都沒發生

nothing ever happened
什麼事情 都沒發生過

 

hey, let's just pretend
嘿,我們來偽裝吧

nothing ever happened
什麼事都沒發生

nothing nothing never ever happened
沒有什麼事,沒有任何事發生過

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()