最近很喜歡這個女生,年紀輕輕,聲音很有爆發力。

 

Demi Lovato - Here We Go Again(我們又來了)
Translate by Jayko

 

I throw all of your stuff away
我把你的東西都扔了

Then I clear you out of my head
然後把有你的回憶都忘了

I tear you out of my heart
我把你從心裡除去了

And ignore all your messages
然後我忽略你所有訊息

I tell everyone that we are through
我告訴所有人我們已經結束了

Cause I'm so much better without you
因為沒有你我真的好過多了

But it's just another pretty lie
但那只不過是另一個美麗的謊言

Cause I break down
因為只要你出現在附近

Everytime you come around
我就幾乎快要瘋狂

O Oh O Oh

 

So how did you get here under my skin?
所以你幹嘛又跑來刺激我?

Swore that I'll never let you back in
我發誓過再也不讓你闖進我心房

Should have known better in trying to let you go
早知道就該更努力的嘗試把你驅逐

Cause here we go go go again
因為你看吧 我們又 又來了

 

Hard as I try I know I can't quit
我越是努力嘗試越了解自己放不開

Something about you is so addictive
你就是有某種讓我上癮的魔力

We're falling together
我們只能一起墜落

You think that by now I know
你想我現在該了解了吧

Cause here we go go go again
因為我們又來了

 

You never know what you want
你從不明說你想要什麼

And you never say what you mean
你也從不說清楚你的意思

But I start to go insane
但我已經快要瘋了

Everytime that you look at me
每當你的視線停在我身上

You only hear half of what I say
其實你只把我說的一半放在心上

And you're always showing up too late
而你老是太晚才出現

And I know that I should say goodbye
而我知道我應該和你說再見

But it's no use
但那根本沒有用

Can't Be With Or Without You
沒辦法和你在一起,卻又沒辦法離開你

O Oh O Oh


So how did you get here under my skin?
所以你幹嘛又跑來刺激我?

Swore that I'll never let you back in
我發誓過再也不讓你闖進我心房

Should have known better in trying to let you go
早知道就該更努力的嘗試把你驅逐

Cause here we go go go again
因為你看吧 我們又 又來了

 

Hard as I try I know I can't quit
我越是努力嘗試越了解自己放不開

Something about you is so addictive
你就是有某種讓我上癮的魔力

We're falling together
我們只能一起墜落

You think that by now I know
你想我現在該了解了吧

Cause here we go go go again
因為我們又來了

 

And Again (And Again)
一次又一次的

And Again (And Again)
一次又一次的

And Again
又一次

 

I throw all of your stuff away
我把你的東西都扔了

Then I clear you out of my head
然後把有你的回憶都忘了

I tear you out of my heart
我把你從心裡除去了

O Oh O Oh

O Oh O Oh

 

Again again again and again and again
一次又一次又一次又一次的 

And again and again and again
一次又一次又一次又一次的

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()