close

The Servant_Cells
Translated_Jayko

It'll all click when the mortgage clears
當借貸都被算清的時候一切都會明朗的

All our fears will disappear
我們的恐懼終於要結束了

Now you go to bed
現在你入睡了

I'm staying here
我卻還在這裡

I've got another level
又往上了一樓

that I want to clear
繼續迎接挑戰


My skin feels like orange peel
我的皮膚乾皺的像橘子皮一樣

My eyes have been vacuum-sealed
我的眼睛像是被真空封裝了一樣

My organs move like a squirm of eels
我身體裡的每個器官像是不停扭動的鰻魚一樣

We should be more adventurous with our meals
我們應該更大膽的去嘗試冒險的


They annoy me those who employ me
雇用我的那些人幾乎讓我抓狂

They could destroy me
他們隨時可以把我毀了

They should enjoy me
但他們應該享受有我的時候

We eat chinese off our knees
我們把外帶的食物放在膝蓋上

And look for each other in the TV screen
一邊吃,一邊在電視螢幕上尋找著彼此




The sun goes up and the sun goes down
日昇又日落

I drag myself into the town
我拖著疲憊的身軀進城

All I do I want to do with you
所有我做的一切 我都想要有你一起

Everyday I'm at my desk
每一天我坐在辦公桌子前

At my desk, I'm like the rest
在我的位子上,我跟其他人都一樣

All I do I want to do with you
所有我做的一切、我都想要有你一起

On the city's skin they move on mass
在城市表層的人們蜂擁的集體移動著

Like a rash on the back of a manky cat
像是骯髒的野貓背上起了疹子一樣

Now in I go like a fool
現在我像個傻瓜一樣走著


I can't resist dipping in the pool
我無法反抗,只能在這池子裡沉浮

I watch them watch me
我看著他們看著自己

I watch them too
我也看著他們

Across the street across the room
越過這條街,穿過這個房間

I dress myself like a charcoal sketch
我把自己穿得像是炭筆素描畫像一樣


My eyes are brown and my hair's a mess
我的視線混沌 頭髮凌亂

They annoy me those who employ me
顧用我的那些人幾乎讓我抓狂

They could destroy me
他們隨時都可以毀了我

They should enjoy me
但他們應該享受有我在的時候

We eat chinese off our knees
我們把外帶的食物放在膝蓋上

And look for each other in the TV screen
一邊吃,一邊在電視螢幕上尋找著彼此



The sun goes up and the sun goes down
日昇又日落

I drag myself into the town
我拖著疲憊的身軀進城

All I do I want to do with you
所有我做的一切 我都想要有你一起

The cells I am at the moment will soon die
我在這個單人牢房裡的時間很快的流逝

But I will be here
但我會去找你的

Oh I'll still be here
哦我還是會去找你的

The cells I am at the moment will soon die
我在這個單人牢房裡的時間很快的流逝

But I will be here
但我會去找你的

Oh I'll still be here
哦我還是會去找你的




Everyday, everyday, everyday
每一天,每一天,每一天




arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()