是一首很有歷史意義的歌XD
會出現在我的短篇小說裡...

好老好老了~~~~我還有買這張專輯的說XDDDD

 

Goodbye To Romance / Ozzy Osbourne

Tommorow will I find the sun
明天我是否能再見到太陽呢?

Or will it rain
或者會下雨

Everybody's having fun
每個人都玩得很盡興

Except me, I'm the lonely one
除了我,我是被孤立的那個

I live in shame
我活在羞愧之中

I say goodbye to romance, yeah
我說,向羅曼史道別吧

Goodbye to friends, I tell you
向朋友們說再見吧,我跟你說

Goodbye to all the past
向所有的過去道別

I guess that we'll meet
也許我們將會再見

We'll meet in the end
最終我們將會再見

I've been the king, I've been the clown
我曾經得意一時,我也曾經淪為笑柄

Now broken wings can't hold me down
現在破碎的羽翼也不會使我沮喪了

I'm free again
我再次重生


The jester with the broken crown
戴著破碎皇冠的小丑

It won't be me this time around
這次我不會再扮演這種角色了

To love in vain
為了愛而受苦


And I feel the time is right
而我感覺到了,這次終於對了

Although I know that you just might say to me
就算我知道你可能只會對我說

What'cha gonna do
你將會去做什麼

What'cha gonna do
你將會得到什麼

But I have to take this chance goodbye
但我必須把握這次機會說再見

To friends and to romance
對朋友們,和對羅曼史

And to all of you
對你們所有人

And to all of you
對你們所有人

Come on now
就這樣吧

I say goodbye to romance, yeah
我說,向羅曼史道別吧

Goodbye to friends, I tell you
向朋友們說再見吧,我跟你說

Goodbye to all the past
向所有的過去道別

I guess that we'll meet
也許我們將會再見

We'll meet in the end
最終我們將會再見

And the weather's looking fine
而天氣看來似乎不錯

And I think the sun will shine again
而我想陽光應該會再次閃耀吧

And I feel I've cleared my mind
而我感覺到心裡已經清掃乾淨

All the past is left behind again
而一切過去已經再次被留在腦後

I say goodbye to romance, yeah
我說,向羅曼史道別吧

Goodbye to friends, I tell you
向朋友們說再見吧,我跟你說

Goodbye to all the past
向所有的過去道別

I guess that we'll meet
也許我們將會再見

We'll meet in the end
最終我們將會再見

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()