變形金鋼2主題曲,Linkin Park(聯合公園)最新單曲~
Linkin的新歌真的超級好聽!!!

試聽我就不放了,很多網站都有得聽,也包括他們家官網
超期待發行的啦~>////<

歌詞是我自己翻譯的,喜歡的朋友可以帶走沒關係,
但請記得附上我家網址,感謝大家合作(:

NEW DIVIDE (新勢力)
LYRICS BY MIKE SHINODA AND CHESTER BENNINGTON
Translated by Jayko

I remembered black skies
我記得那漆黑無垠的天空

the lightning all around me
和不停落在我身旁的閃電

I remembered each flash
我記得每一次灼熱的閃光

as time began to blur
隨著時間開始變得模糊

Like a startling sign
像是就要啟動的象徵

that fate had finally found me
命運終於降臨在我身上

And your voice was all I heard
而唯一迴盪在我心裡的是你的聲音

That I get what I deserve
我得到了我應得的


So give me reason
所以給我一個理由吧

to prove me wrong
證明我是錯的

to wash this memory clean
把一切回憶洗白

Let the floods cross the distance in your eyes
讓洪水衝破你眼中無盡的疏離

Give me reason
給我一個理由

to fill this hole
把這空洞填滿

connect the space between
連接所有的空白

Let it be enough to reach the truth that lies
讓它能夠在謊言之中得到真相

Across this new divide
跨越新的界線


There was nothing in sight
視線所及盡是荒蕪

but memories left abandoned
但回憶已被全數丟棄

There was nowhere to hide
再也無處可躲

the ashes fell like snow
灰燼像是雪花一樣

And the ground caved in
而當大地突然崩陷

between where we were standing
在我們立足之間形成鴻溝

And your voice was all I heard
你的聲音是我所能唯一聽見的

That I get what I deserve
那就是我所應得的


So give me reason
所以給我一個理由吧

to prove me wrong
證明是我錯了

to wash this memory clean
將所有回憶洗白

Let the floods cross the distance in your eyes
讓洪水衝破你眼中無盡的疏離

Across this new divide
跨越新的界線


In every loss
在每次失落之中

in every lie
在每場謊言之中

In every truth that you'd deny
在每個你拼命否認的真相裡

And each regret
而每次深深的懊悔

and each goodbye
每次道別

was a mistake too great to hide
都是為下一次逃避而生,更壞的理由

And your voice was all I heard
而你的聲音是我所能唯一聽見

That I get what I deserve
也許這就是我所應得的



So give me reason
所以給我一個理由吧

to prove me wrong
去證明我是錯的

to wash this memory clean
去把一切回憶洗白

Let the floods cross the distance in your eyes
讓洪水沖毀你眼裡的疏離感

Give me reason
給我一個理由

to fill this hole
去填滿這空洞

connect the space between
連接所有的空白

Let it be enough to reach the truth that lies
讓它足夠能在謊言中得到真實

Across this new divide
跨越新的界線

 

翻譯By Jayko(http://jayko.pixnet.net/blog)

 

歡迎轉載,但請附上本站網址。謝謝合作。

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()