Fine 很好 / 黃小楨

Lyrics:黃小楨 Music:黃小楨 Arranger:金木義則/黃小楨

Crossing at green light
在綠燈時穿越馬路

But almost got hit by a bus
卻差點被公車撞上

Nearly puke when I see you
幾乎吐了出來,當你突然出現在我視線內

Preaching your sick senses to innocent people
拼了命把自己病態的理論灌輸到無辜人們的腦海中

I can't believe, I've come to the same end
我真無法相信,我竟然走到了相同的結局

Red and green don't seem enough
綠燈或紅燈彷彿都不足以應付了

And the y-light ain't helping much
而黃燈好像也幫不上什麼忙


I feel fine, if you care to know
我感覺很好,如果你想要知道的話

I'm too numb to feel otherwise
我已經麻木到沒辦法感覺到別的感覺了

I feel fine, if you care to know
我感覺很好,如果你想要知道的話

I'm always the one who's trying too hard
我永遠都是那個太認真去努力的人


And fail to grasp
然後無法抓牢...
arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()