我不是陽光。
在雨天,當然也就,
更加笑不出來。

雨季快過去吧。
快過去吧。

請按此試聽:
http://www.ag.com.tw/index_02.html

【The Days Are Long And Filled With Pain】 Maximilian Hecker
   日子是這麼的漫長,又被痛苦所充滿。           麥斯米蘭



The days are long and filled with pain
日子,既漫長又被痛苦充滿。

We'll throw our lives away again
我們將會再次把自己的人生丟到一旁。

I've never seen in my whole life
在我的一生中我從來不曾見過,

My worst friend's sugar baby wife
我最爛的那個朋友,他那蜜糖似的嬌妻。


Now my life is gone
好啦,現在我的一生過去了。

Won't you try to hold me tight?
你難道不試著將我抱緊嗎?

'Cause you'll be me and I'll be out
因為你就會變成我。而我就會消失。

What will I find inside my head?
我會在自己的腦海裡找到什麼呢?


The sun is gone
太陽下山了

But there's still light down inside my mind
但在我心底依舊有些餘光亮著,

There's still a lot for us to see in this life
在我們一生之中,還是有許多值得留下的....


Today you slipped into my head
今天你溜進了我的腦海之中。

I'm waiting for you inside my bed
我蜷縮在我的被窩裡等著你。

There ain't no sense in feeling low
現在已經沒有感覺低潮的感性了。

I need more when you ever have to go
當你要離去,我需要更多更多.......



Some might say that I walked through that door
某些人可能說說我穿過那道門了。

All my dreams are made of stupid whores
所有我的夢都是由那些愚蠢的娼婦組成的。

Some might say that I fell from the sky
某些人可能會說我從天空摔落了。

But I have got a pillow in my eye
但在我眼中,我看見了柔軟的枕頭......

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()