很狠但很實際的一首快歌。




Ellegarden - (Can't Remember) How We Used To Be
翻譯by Jayko

You said you are my match 
你說你是我合適的伴侶

But I don't think you are 
可是我根本不覺得你是

I don't think you get me back 
我不覺得你知道我在講啥

Why don't you see I have the smallest intrest in you 
你怎麼看不出來我對你的興趣超級超級小

I don't blame you for getting mad 
你要生氣我也不會怪你啦



You want me so bad 
你想要我想要的要死

That makes you crazy
那讓你整個發瘋了
 
But it doesn't matter 
但那根本不重要

'Cause it does not make any difference for me 
因為對我來講根本沒有差別

Hey break me if you can 
嘿,能傷害我你就來啊

You are someone I don't love until I die 
你只是一個我到死都不會愛的傢伙

I did but not anymore 
我曾經愛過,但再也不會了

Hey break me if you can 
嘿,能傷害我你就來啊

You are someone I don't mind 
你只是一個我根本不在乎的傢伙

Can't remember how we used to be 
我已經不記得我們以前是如何的了


I don't think you can imagine 
我不認為你能夠想像

You can't even guess how hard 
你連猜都猜不到那有多困難

How hard was to get over you 
從你造成的傷痛裡走出來


You're the one who departed 
是你說要分開的

I was just a kid to believe 
那時的我像個孩子般相信著

Whatever you promised to me then 
任何你給我的承諾


Now you want me so bad 
現在你想要我想得要死

That makes you sick 
那讓你生病了

So what ?
那又怎樣?

Is that my fault 
這又不是我的錯

It does not make any difference for me 
那對我來說根本沒有任何差別

Hey break me if you can 
嘿,能傷害我你就來啊

You are someone I don't l care until I die 
你只是一個我到死都不在乎的傢伙

I did but not anymore 
我曾經愛過,但再也不會了

Hey break me if you can 
嘿,能傷害我你就來啊

You are someone I don't mind 
你只是一個我根本不在乎的傢伙

Can't remember how we used to be 
我已經不記得我們以前是如何的了

It's over 
一切已經結束了

We're done now
我們早就玩完了
 
Disappointment was all you gave me 
你唯一給過我的東西叫做失望

You're gone that day 
在我心裡你早就死在你離開的那天

I felt I died 
我曾經覺得我死了

I burned all your photographs 
我燒掉了所有你的相片

Are you gonna kill me again 
而你還想再殺死我一次

No way 
絕對不可能!


Hey break me if you can 
嘿,能傷害我你就來啊

You are someone I don't care until I die 
你只是一個我到死都不會在乎的傢伙

I did but not anymore 
我曾經愛過,但再也不會了

Hey break me if you can 
嘿,能傷害我你就來啊

You are someone I don't mind 
你只是一個我根本不在乎的傢伙

Can't remember how we used to be 
我已經不記得我們以前是如何的了

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()