close




很好聽的一首歌,歌詞也很幽默~
重點是他們是我聽過英文發音最標準的日本人了,超酷!


Mr. Feather / Ellegarden
翻譯: Jayko

Hey My. Feather
嘿,羽毛先生

Do you think you're really fly
你覺得你真的在飛嗎?

Mr. Clever
心機先生

She is fool enough to trust you
她會相信你真是夠蠢的了

Mr. stupid
傻瓜先生

You are not like anyone
你和任何人都不一樣

Mr. Famous
名人先生

I don't know your real name
我不知道你本名叫什麼耶

Mr. Tiny
迷你先生

Your dream is so big
你的夢想如此宏大

Mr. Clumsy
笨拙先生

What you've made is so art
你的作品充滿了藝術感

Mr. Doubtful
疑心病先生

Don't you trust yourself at all
你連你自己都完全不相信嗎?

I'm Mr. Complain
我是抱怨先生

Yeah my life is shit
是啊我的人生真是狗屎。


Give me something that I'll never fail
給我什麼是我永遠不會失敗的

Give me something that I understand
給我什麼是我可以理解的

Give me something that I'll never lose again
給我什麼是我永遠不會再失去的...


Hey Mr. Smiley
嘿,微笑先生

Do you smile when you are sad
你連難過的時候都在笑嗎?

Mr. Crazy
瘋狂先生

Where is the border of sanity
清醒的邊緣到底在哪?

Mr. Jealous
嫉妒先生

Hope you don't have any secrets
希望你沒有任何秘密噢

Mr. Money
錢錢先生

What do you want for next Christmas
聖誕節你想要什麼呢?

Mr. Perfect
完美先生

Have you ever pulled it off
你曾經出人意料的完成什麼嗎?

I'm Mr. Complain
我是抱怨先生

Yeah my life is shit
是啊我的人生真是狗屎。


Give me something that I'll never fail
給我什麼是我永遠不會失敗的

Give me something that I understand
給我什麼是我可以理解的

Give me something that I'll never lose again
給我什麼是我永遠不會再失去的...

You are not here You are not here
你不在這裡,你不在這裡

You are not here beside me
你不在這裡,不在我身旁

You are not here You are not here
你不在這裡,你不在這裡

You are not here
你不在這裡...

Yeah my life is shit
是啊我的人生真是狗屎


Mr. Feather
羽毛先生

Do you think you're really fly
你覺得你真的在飛嗎?

Mr. Clever
心機先生

She is fool enough to trust you
她會相信你真是夠蠢的了


Give me something that I'll never fail
給我什麼是我永遠不會失敗的

Give me something that I understand
給我什麼是我可以理解的

Give me something that I'll never lose again
給我什麼是我永遠不會再失去的...

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()