Is there anyone try to find me?
I want somebody come take me home...

It's a damn cold night...
Try to figured out this life...
I want you take me by the hands take me somewhere new,
I don't know who you are but I...
I'm with you.

I'm with you.
I'm with you......


Avril的I'm with you,一直是我很愛的歌。


有些事真的是沒辦法勉強的,就像現在的我一直很努力的想打起精神來卻始終徒勞無功一樣。
明明沒有戴著耳機腦子裡卻充滿了各種音樂,明明沒什麼事卻很憂鬱。





I'm Standing on a bridge,
I'm waitin in the dark,
I thought that you'd be here, by now.
There's nothing but the rain,
No footsteps on the ground,
I'm listening but there's, no sound......





很想,找個地方,陽光普照的上午,在離海邊不遠的草地上,讓白色的細沙輕輕刮過我的腳邊,
我將立起畫板,畫著和眼前無關的事物,卻是一樣快樂的色彩。


讓我在人人笑著放鬆著的咖啡Bar唱著,不受任何人的注視,卻飄進他們耳裡直達他們心裡,
輕鬆的讓人感動的都好,我不要掌聲,寧願就被當不存在。





只是,有時候,很想離開。
很想離開這個地方...





I'm looking for a place,
searching for a face,
Is there anybody here, i know?
'Cause nothing's going right,
And everythings a mess,
and no one likes to be, alone......




Why is everything so confusing?
Maybe I'm just out of my mind........................

arrow
arrow
    全站熱搜

    潔小摳 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()